سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کرتین وال

درساختمان های تجاری و اداری بزرگ برای اینکه جذابیت و زیبایی نما دو چندان شود از نمای کرتین وال استفاد می شود. نمای کرتین وال از نماهایی به شمار میرود که زیبایی آن به دلیل شیشه به کار رفته بر روی نما چندین برابر نماهای معمولی بیشتر می باشد. نمای کرتین وال بر روی سازه ای که این سازه  معمولا از جنس آلومینیوم می باشد نصب میشود و وزن کم آلومینیوم در وزن کلی سازه تاثیر بسیار زیادی گذاشته و به یکی از سبک ترین نماها بدل شده است.

نمای کرتین وال قابل ترمیم است به این معنا که اگر هر قسمت از نما با مشکلی مواجه شود میتوان قسمت آسیب دیده را به راحتی و بدون اینکه آسیبی به دیگر بخش های نما وارد شود تعویض و ترمیم نمود. نمای کرتین وال بصورت یک سازه یک تکه نمیباشد و بخشهای مختلف آن با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک نمای کلی را تشکیل داده اند. نصب نمای کرتین وال در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و تنها کافی است تا بخش های مختلف آن توسط اتصالاتی به یکدیگر متصل شوند. هیچگونه کثیف کاری در هنگام نصب نمای کرتین وال وجود نخواهد داشت زیرا سازه نما همانطور که گفته شد از آلومینیوم و شیشه تشکیل شده است که این متریال ها بر خلاف متریال هایی همچون سنگ نیازی به مصالح ساختمانی مانند سیمان برای اتصال به سطح ساختمان ندارند.

نمای کرتین وال به راحتی نیز تمیز می شود و آلودگی که بر اثر عوامل مختلف بر روی شیشه ایجاد می شود به راحتی از روی آن حذف میشود. شرکت آکام گستر کیش پروژه های زیادی را در زمینه ساخت و اجرای نمای کرتین وال در کارنامه خود ثبت نموده است و یکی از شرکت های با سابقه و نام آشنا در این زمینه محسوب می شود.

نمای کرتین وال...